Opiniones - Risto Enoteca PepeNero

Frederic A.

Bravo !

4. Carol G.
    Carol G.

Super lekker, echt van genoten.

5. Rik V.
    Rik V.

Verreweg beste Italiaan van amsterdam. Was weer fantastisch!

6. Veronica P.

10. Mattia F.
    Mattia F.

De beste restaurant Van NederlandPunto e basta Bravi ragazzi

Risto Enoteca PepeNero

Wow! Dank u wel voor de lovende woorden en de hele mooie recensie, echt super. Hopelijk mogen wij u weer binnenkort ontvangen bij Risto Enoteca PepeNero Tanti Saluti, Marco e Daniele

11. Jos D.
    Jos D.

Er word mooi authentic gekookt , Hoe druk het ook is er word aandacht aan je besteed ,lekker gegeten we komen zeker terug ! Ps hou de savignon maar op de kaart .

Risto Enoteca PepeNero

Buonasera, Wow! Dank u wel voor de lovende woorden en de hele mooie recensie, daar zijn we echt heel blij mee Hopelijk weer tot snel bij Risto Enoteca PepeNero. Tanti Saluti, Marco e Daniele

12. Louise D.
    Louise D.

N.a.v. een recensie van Petra Possel gegeten in Risto Enoteca PepeNero: geweldige avond gehad, heerlijk eten, vriendelijke bediening, wij komen zeker terug.

Risto Enoteca PepeNero

Wow! Dank u wel voor de lovende woorden en de hele mooie recensie, echt super. Hopelijk mogen wij u weer binnenkort ontvangen bij Risto Enoteca PepeNero. P.S. Excuses voor onze late reactie. Tanti Saluti, Marco e Daniele

13. Marlino O.
    Marlino O.

Heerlijk gegeten, zeer rijkelijke porties. Vooral de gastheren en -dame zijn top met fijne persoonlijke aandacht! Vooral de scropino als toetje was erg lekker. We pleiten voor een vestiging in rotterdam ;-)

Risto Enoteca PepeNero

Wow! Dank u wel voor de lovende woorden daar zijn we echt heel blij mee. Hopelijk mogen wij u weer binnenkort ontvangen bij Risto Enoteca PepeNero en wie weet komt er ooit een vestiging in Rotterdam:) <br /> P.S. Excuses voor onze late reactie. Tanti Saluti, Marco e Daniele

14. Matthijs D.
    Matthijs D.

Heerlijk gegeten met 7 familieleden. Echt een goed authentiek Italiaans restaurant.

Wat een fantastisch restaurant! Het eten is super lekker en de sfeer in het restaurant is erg gezellig. De gastheer Marco Spina maakt het helemaal af. Absoluut een aanrader.